Tytu³: RC P³ock :: 5 x ¿arowy COX - czyli skarb z pude³ka

Dodane przez juras dnia 27.07.2018 15:12
#10

Pamiêtam, ¿e za czasów Jawek, Komarków i Simsonów jak tylko w³±czyli¶my pierwszy bieg a motorower jecha³ do ty³u, to od razu rozbierali¶my silnik i oddawali¶my wa³ korbowy do regeneracji. Powodem by³ nadmierny luz, który zmienia³ zap³on i silnik dostawa³ lewych obrotów. Po tej operacji motorowerek je¼dzi³ ju¿ normalnie.
Ale tak sobie my¶lê, ¿e w Twoim silniczku jest inny problem. Na wale g³ównym nie ma aparatu zap³onowego i "platynek", które mog³yby siê rozregulowywaæ o tych luzów. Ja stawia³bym na t³ok, po mojemu mo¿e byæ od innego modelu (za krótki). Zobacz czy bêd±c w górnym po³o¿eniu czyli oko³o2,,5 mm przed koñcowym suwem, kana³ wlotowy mieszanki i kana³ wylotowy gazów po sprê¿eniu s± zas³oniête czy ods³oniête przez t³ok, patrz±c od do³u w cylinder.