Tytuł: RC Płock :: Zawody F3C Klub, Freestyle Płock 08-09 sierpnia 2009
Dodane przez private9 dnia 21.06.2009 22:01
#1
Witam, Wszystkim Heli Maniakom chciałbym zaproponować klubowe zawody w klasie: F3C Klub i Freestyle. Termin zawodów proponuję 08-09 sierpnia 2009, 08 - sobota przyjazd, treningi, pokazy płockiej grupy modelarskiej samolociarzy, i grill. 09 - niedziela, zawody, F3C Klub i Freestyle. Miejsce zawodów lotnisko Aeroklubu Ziemi Mazowieckiej w Płocku, położone na granicy Płocka, przy drodze wyjazdowej na Ciechanów.

Panowie, i Panie, jeśli są, proszę o opinię, czy jesteście wogóle zainteresowani, czy mogę rozwijać ten temat, i zacząc przygotowania. BEZ WAS TEJ IMPREZY NIE BĘDZIE.
Czekam na opinie.
Pozdrawiam,
Arkadiusz Flejszer,
Dodane przez artplo dnia 22.06.2009 01:01
#2
Jestem za :)
Pomogę w miarę swoich możliwości
Dodane przez private9 dnia 22.06.2009 21:43
#3
Zgoda Aeroklubu już jest, więc przygotowania rozpoczęte. Mam nadzieję że pomożecie w przygotowaniach, każda osoba jest mile widziana do pomocy, gwarantuję niesamowite pokazy pilotów RC Heli. Przed zawodami wieczorem w sobotę przed grilem nasza grupa samolociarzy mam nadzieję ze zrobi pokaz :D/.
http://helihelp.f....pl/plock/ , panowie co do pokazu smaolotów czekam na propozycję, co robimy, napewno baner, wystawka, loty, wieczorem grill.
Płock musi ugościć i pokazać super przygotowanie.
Edytowane przez private9 dnia 22.06.2009 21:49
Dodane przez SlavikS dnia 23.06.2009 07:10
#4
Na mnie możesz liczyć. Rozumiem, że jesteś osobą wiodącą w tym temacie - pisz co potrzeba i będziemy się organizować. Skoro to zawody i grill to nasuwają mi się 2 pytania:
1) Czy będą nagrody i jakie - kto sponsoruje,
2) Na grilla też trzeba trochę towaru - to samo pytanie - skąd kasa?
Dodane przez Andy dnia 23.06.2009 09:18
#5
Jeżeli możemy w czymś pomóc w organizacji (ja i moja żona), to możecie na nas liczyć. Na razie nie ma innych przeciwskazań terminowych.
Dodane przez private9 dnia 23.06.2009 10:21
#6
Witam, Panowie będą i sponsorzy. Ujawnię wszystko w odpowiednim terminie.
Chętni proszę się zapisywać do startów
http://plock.heli...
Edytowane przez private9 dnia 23.06.2009 10:21
Dodane przez pasik dnia 23.06.2009 10:52
#7
wstepnie i ja sobie rezerwuje juz ten termin wiec mozna bedzie i na mnie liczyc
Dodane przez Andy dnia 23.06.2009 12:23
#8
Arek,
chyba dla przyjezdnych uczestników będziesz musiał przewidzieć wybudowanie miasteczka namiotowego.
W terminie z 8 na 9 sierpnia ze zrobionego przeze mnie rozpoznania w znanych mi hotelach w mieście wynika, że właśnie w tym czasie odbywa sie jakaś coroczna impreza miejska i miejsc wolnych już brak. :(
Ja znalazłem w Łącku w Rusałce.:)
No chyba, że to Ty wszystkie miejsca hotelowe w mieście zarezerwowałeś dla uczestników zawodów. :D
Edytowane przez Andy dnia 23.06.2009 12:26
Dodane przez private9 dnia 23.06.2009 13:17
#9
No to rzeczywiście może być problem, bo mamy Audioriver od 07 do 09 sierpnia.
Dodane przez grkaminski dnia 24.06.2009 10:00
#10
W miarę moich skromnych możliwości deklaruję pomoc. To wielka okazja na promocję naszej grupy!
Edytowane przez grkaminski dnia 24.06.2009 10:00
Dodane przez private9 dnia 24.06.2009 14:01
#11
Witam , napewno każde ręce do pomocy się przydzadzą, chociażby do tego żeby przypilnować widzów o ile tacy przyjdą żeby stali w bezpiecznym miejscu. Napewno również nie pogardzę pomocą w kwestii propozycji co do rozmieszczenia, strefy lotów, strefy dla sędziów itp.
Z pierwszych rzeczy jakie będą mi potrzebne, to napewno kołki które miał Wojtek, żeby wytyczyć strefy, dodatkowo namiot. Na spokojnie poinformuję Was o spotkaniu jakie będę planował zrobić, jesli będą nadal chętni do pomocy, to wtedy rozdzielimy prace.
Dziękuję za zainteresowanie tematem,
Dodane przez adi593 dnia 24.06.2009 15:16
#12
Jeśli tylko przyda Ci się pomoc młodych osób to ja bardzo chętnie mogę pomóc.
Edytowane przez adi593 dnia 25.06.2009 09:20
Dodane przez SlavikS dnia 25.06.2009 13:11
#13
Jeżeli chodzi o hotele i miejsca noclegowe w okolicy to polecam Dworek w Starej Białej - nowiutki fajnie wyglądający obiekt. Mijam go codziennie jak wracam z pracy do domu :) Do lotniska niedaleko.
http://www.dworek...
Co do organizacji to myślę, że należy traktować to znowu jako wyzwanie dla całej grupy i każdy kto może powinien się zaangażować. Arek robi spotkanie i przegadamy co i jak powinno wyglądać.
Dodane przez Andy dnia 25.06.2009 15:03
#14
Sławek,
zabezpieczcie słupki ogrodzeniowe Wojtka, bo potem ich się nie znajdzie, jak już będą potrzebne.
Dzięki również za wskazanie miejscówki do zalogowania na czas pobytu.
Edytowane przez Andy dnia 25.06.2009 15:06
Dodane przez private9 dnia 25.06.2009 16:48
#15
Witam, Panowie kiedy macie czas (osoby chcące pomóc w organizacji) i spotkać się ze mną i ustalić plan działania. A więc, byłem na rozmowie u Sławka z AZM, i :
1. Aeroklub udostępnia miejsce, wzdłuż rowu, zaczynało by się od miejsca gdzie było ognisko i ciągnęło w stronę fabryki, trzeba brać taki temat pod uwagę że wiatr może wiać w poprzek więc może nam to wszystko zmienić. Od początku byłaby strefa dla widzów, dalej parking - boksy zawodników, namiot prowadzącego z nagłośnieniem.
2. Strefe lotów wyznaczyły by metalowe słupki które pożyczy AZM ( te słupki co odgradzały samoloty na pokazie) Taśmę już mam.
3. Namiot dla DJ,a, i prowadzącego załatwi Słaviks, DJ,a i nagłośnienie już załatwiłem, laptopa wezmę swojego, potrzebna jest osoba do szybkiego wklepywania wyników do kompa.
4. Karty startowe, program dla każdego zawodnika przygotuję.
4. Parasol i krzesełka dla powiedzmy VIPÓW, będą wypożyczone z Pubu JURA,
5. Na bieżąco będę rozmawiał z SITĄ, aby przywieźli Kibelek przenośny, (szukam również na to sponsora) ale zabezpieczenie w postaci WC musi być.
6. Potrzebne będą 3 rozkładane krzesełka najlepiej takie same, coś jak mam ja czy Artur-Pasik (krzesłka dla sędziów.
7. Przy wejściu do strefy lotów musi być rękaw, więc osoba która go posiada, (chyba Wojtek) niech pamięta żeby go udostępnić.
8. Sławek - INDIA będzie rozmawiał z szefem ogródka odnosnie kwestii gastronomicznej, czyli grill i obiad na niedzielę dla zawodników. (Muszę to przedstawić szybko sponsorowi i określić koszt, ale to na bieżąco)
9. Narazie kwestia nagród jest otwarta i cały czas się rozwija, chcę aby każdy z zawodników otrzymał nagrodę.
10. Podczas rejestracji zawodników będzie potrzebna osoba do pomocy, rejestrujemy zawodnika, pobieramy opłatę startową , wydajemy komplet dokumentów, Harmonogram, Karte startową, Bilet wstępu na grila, i czapeczkę, smycz (co do czapeczek to będę miał info od jednego sponsora Energa)
Panowie to narazie tyle , wiem że to trochę nie posegregowana, ale jak na 4 dni to chyba i tak dużo.
AHA, WAŻNE,
Chciałbym część strefy lotów w miejscu gdzie będą widzowie odgrodzić to wysoką siatką np, rybacką, na wysokich rurach, ale z drugiej strony helik spalinowy nawet się na tym nie zatrzyma.
Pozdrawiam,
Arek,
Edytowane przez private9 dnia 25.06.2009 18:33
Dodane przez SlavikS dnia 26.06.2009 00:04
#16
Arek, jestem pod wrażeniem :o
Urlop masz, czy co? Zaproponuj termin spotkania to się dostosujemy.
Dodane przez Andy dnia 26.06.2009 07:54
#17
Arek,
potrzebna jest osoba do szybkiego wklepywania wyników do kompa.
bez problemu mogę zająć się tą czynnością.B)
A z żonę będę przekonywał do:
będzie potrzebna osoba do pomocy, rejestrujemy zawodnika, pobieramy opłatę startową , wydajemy komplet dokumentów, Harmonogram, Karte startową, Bilet wstępu na grila, i czapeczkę, smycz
Jest aprobarta żony na SEKRETARIAT ZAWODÓW i wykonanie w powyższym zakresie obowiązków podczas zawodów.:)
Pozdrawiam.
Edytowane przez Andy dnia 26.06.2009 15:41
Dodane przez stawoj dnia 26.06.2009 14:27
#18
Witam
Skoro większość hoteli jest pozajmowana na ten termin to znalazłem coś takiego..
http://www.pkt.pl...zAodO1W4zQ
Np. w akademiku mają jedno piętro hotelowe i nocleg kosztuje 40 zł od osoby. Pokoje są dwu osobowe, trzeba tylko sprawdzić termin.
Edytowane przez stawoj dnia 26.06.2009 14:29
Dodane przez robloz dnia 26.06.2009 17:05
#19
Ja w tym terminie mam 1 zmianę, ale na jeden dzień się zamienię. Więc jeżeli się mogę przydać to chętnie.
Dodane przez Thomas dnia 26.06.2009 21:13
#20
Jeśli się przydam to pomogę chętnie. Zajęcia się skończyły to będę każdy weekend miał wolny.
Dodane przez private9 dnia 29.06.2009 08:24
#21
Panowie, zmianie uległ harmonogram, dostosowaliśmy się do zawodników. Teraz wygląda to tak:
sobota - Ikolejka F3C, Ikolejka Freestyle
niedziela - Ikolejka F3C, Ikolejka Freestyle
http://helihelp.f.../index.php
Dodane przez Andy dnia 29.06.2009 08:37
#22
Arek,
czytałem posty na Waldorfie i jestem przekonany, że to bardzo słuszne posunięcie - zawsze można trafić w któryś dzień z pogodą.:)
Dodane przez private9 dnia 03.07.2009 16:40
#23
Witam, Panowie znowu zmiana, mam nadzieję że na lepsze i to przyciągnie zawodników.
W sobotę dojdą wesołe i ciekawe zawody zręcznościowe,
Dodane przez private9 dnia 07.07.2009 09:14
#24
Panowie chciałbym się spotkać z osobami które będą miały czas i ochotę pomóc w przygotowaniach do zawodów. Termin spotkania proponuję 10-07-2009, godz: 18:00, miejsce AZM,
Dodane przez private9 dnia 29.07.2009 07:13
#25
Panowie uważam że powinniśmy się spotkać i ustalić ostatecznie sprawy związane z zawodami. Kiedy odpowiada zainteresowanym termin?
Dodane przez private9 dnia 30.07.2009 08:42
#26
Panowie, będę potrzebował przedłużacze do agregatu żeby trochę prądu pociągnąc, ma ktoś coś długiego :D , no i jeszcze stoper do mierzenia czasów.
Dodane przez Andy dnia 30.07.2009 08:51
#27
Arek, czy to ma być przedłużacz 230V - taki standardowy?
Jeżeli tak, to ja mam taki ze 30-35 metrów.
Dodane przez stawoj dnia 30.07.2009 10:16
#28
W poniedziałek pojade do Pana Krzywinskiego po stopery. Dam znać Arku
Dodane przez private9 dnia 30.07.2009 10:59
#29
Tak Andrzej, zwykłe przedłużacze.
Dodane przez Andy dnia 30.07.2009 11:18
#30
OK.
Zabiorę przedłużacz na wycieczkę - a niech się przejedzie, co tak w domu sam będzie leżał.;)
Dodane przez AQUARIUS dnia 30.07.2009 12:47
#31
A masz Arek medale? Ja mam pół reklamówki medali z jakiejs peklimarowej imprezy. Można by na laserze wypalić taką wklejkę i powklejać do nich - wyglądałoby to profesjonalnie.
Dodane przez AQUARIUS dnia 30.07.2009 13:14
#32
Właśnie przeczytałem o pucharach - czyli medale niepotrzebne.
Dodane przez arthx dnia 30.07.2009 13:30
#33
moze byc i puchar i medal - bedzie jeszcze fajniej :)
Dodane przez Thomas dnia 30.07.2009 22:31
#34
Jak coś to mam ok 80 metrów przedłużacza, 2 szt na bębnie.
Dodane przez private9 dnia 31.07.2009 10:01
#35
AQUARIUS napisał/a:
Właśnie przeczytałem o pucharach - czyli medale niepotrzebne.
Witam, Marcin,
Jeśli są nie potrzebne, i masz czas żeby wklejki do medali zrobić to poproszę 9 szt,
Dodane przez private9 dnia 01.08.2009 18:15
#36
Witam, Panowie.
Proszę o informację na kogo pomoc mogę liczyć na zawodach. Rozumiem że sędziowie do konkurencji zręcznościowej będą tak jak ustaliliśmy. Dzisiaj przetestowałem agregat, działa więc jest dobrze. Kolacja i obiad dla zawodników zamówione. Ktoś ma jakieś propozycje, uwagi?
Prosze o informacje.
Dodane przez grkaminski dnia 01.08.2009 20:30
#37
Witam,
Ze względu na pracę nie mogłem być na spotkaniu organizacyjnym, ale deklaruję obecność i pomoc w dowolnej formie wyznaczonej przez Kierownictwo zawodów :D. Jeśli się przyda, to mam przedłużacz od kosiarki bodajże 30 metrów.
Dodane przez lopez 16 dnia 01.08.2009 21:06
#38
jestem jeszcze na wczasach ale na zawodach w sob i niedz będe na 100%
Dodane przez Andy dnia 01.08.2009 23:23
#39
Arek,
na mnie, na sekretariat zawodów i na przedłużacz oczywiście możesz liczyć na 100%:)
Edytowane przez Andy dnia 01.08.2009 23:24
Dodane przez robloz dnia 02.08.2009 11:57
#40
Ja mam pierwsze zmiany ,ale na jeden dzień mam zaklepane wolne. Jeżeli się przydam to daj znać na który dzień mam być.
Dodane przez private9 dnia 02.08.2009 12:35
#41
robloz napisał/a:
Ja mam pierwsze zmiany ,ale na jeden dzień mam zaklepane wolne. Jeżeli się przydam to daj znać na który dzień mam być.
Witam, jeśli miałbym wybierać pomiędzy sobotą a niedzielą to wybrałbym niedziele. Moim zdaniem będzie ciekawiej no i zakończenie i wręczenie pucharów, dyplomów itp.
Dodane przez private9 dnia 02.08.2009 13:24
#42
Panowie, rozumiem że baner
WWW.RCPLOCK.PL wieszamy na zawodach , no i koszulki chyba obowiązkowo co?
Dodane przez AQUARIUS dnia 02.08.2009 15:20
#43
Ja mam cieciówkę 8.08. więc będę od 8:00. Arek musisz mi podać jakiegoś ftpa, bo mi ten dyplom w pdf-ie od Ciebie wraca na maila jak go wysyłam.
Dodane przez stawoj dnia 02.08.2009 21:17
#44
Ja będę w sobotę i w niedziele, baner już przyszykowany, przychodzimy w koszulkach rzecz jasna.
Dodane przez pasik dnia 02.08.2009 22:17
#45
ja tez oba dni zaklepane wiec na 99% jestem
Dodane przez SlavikS dnia 02.08.2009 22:45
#46
Będę - sobota i niedziela.
Szykujemy coś w piątek, koszenie rozstawianie palików, malowanie, czy wszystko robimy w sobotę? O której zbiórka?
Dodane przez private9 dnia 02.08.2009 23:01
#47
Panowie możemy zrobić małe spotkano w piątek i dogadać poszczególne tematy, ogólnie proponuję rozstawianie palików i namiotów, na sobotę,
ZBIORKA 08-08-2009 godz: 08:00,
Dodane przez stawoj dnia 02.08.2009 23:05
#48
ja bym paliki z taśmą rozstawił już w piątek
jak z nagłosnieniem - masz ?
Edytowane przez stawoj dnia 02.08.2009 23:07
Dodane przez private9 dnia 02.08.2009 23:31
#49
Nie chcę żeby je ukradli, można rozstawić w Piątek. nagłosnienie mam prywatne, nasz człowiek od wszystkiego olał temat, zressztą to nie nowość dla mnie :d , nagłośnienie przywiezie DJ który gra na imprezach.
Dodane przez Andy dnia 03.08.2009 18:00
#50
Arek,
czy jak dobijemy na otwarcie lotniska w sobotę na 10-tą to wystarczy, czy wolałbyś wcześniej?
Dodane przez private9 dnia 03.08.2009 20:34
#51
Witam, Andrzejku, spokojnie na 10:00 wystarczająco.
Dodane przez Andy dnia 03.08.2009 20:43
#52
OK.
:)
Dodane przez Thomas dnia 05.08.2009 07:24
#53
Ja mogę byc w sobote i w niedziele. A w piatek o której te spotkanie?
Dodane przez private9 dnia 05.08.2009 08:16
#54
Witam, pewnie po południu, lub wieczorem. Dokładnie jeszcze nie wiem. :) W piątek będziemy grodzić teren,
Dodane przez Andy dnia 05.08.2009 17:11
#55
Biało-czerwone, 4 x 100 m zabezpieczone i czeka już w samochodzie.:)
Dodane przez private9 dnia 05.08.2009 23:31
#56
Andrzejku, pewnie się przydadzą, ja mam 5X100m,
Dodane przez AQUARIUS dnia 06.08.2009 14:10
#57
I ja mam jakąś reklamówkę z tasmami po pikniku. Arek dyplomy druknąłeś, jak wyszło?
Dodane przez private9 dnia 06.08.2009 15:08
#58
Papier na dyplom dałem 280gr, biały, drukowałem na kolorowej laserówce, mi się podoba, mam nadzieję ze Wam też się spodoba.
Dodane przez stawoj dnia 07.08.2009 10:17
#59
to na którą dziś przychodzimy ?
Dodane przez private9 dnia 07.08.2009 12:17
#60
Ja będę 17:30.
Dodane przez private9 dnia 10.08.2009 13:21
#62
Witam, Chciałbym Podziękować Wszystkim osobom z Płockiej Grupy modelarskiej za wsparcie, pomoc i czuwanie nad tym żeby impreza odbyła się na dobrym poziomie. Mam nadzieję że to co zaplanowaliśmy udało się zrobić, teraz jesteśmy już bardziej bogatsi o nowe doświadczenia. Mam nadzieję ze zawody w Plocku na stałe wpiszą się do kalendarza imprez.
Bardzo Wszystkim jeszcze raz dziękuję,
Dodane przez private9 dnia 10.08.2009 23:12
#63
Dziękuję Gospodarzowi, przedstawicielowi AZM Sławkowi Adamkowskiemu, sędzią Marcinowi Bassarze z Compass Model Model-Sport Schmeissner, Waldemarowi Koprowi z sekcji kolorowych motolotni i Pawłowi Dąbrowskiemu szybownikowi z AZM.
Panowie jak na pierwszy Wasz raz, to spisaliście się na 200% jak zawodowcy, Gratuluję. Duże Brawa dla Panów.
Edytowane przez private9 dnia 10.08.2009 23:12
Dodane przez SlavikS dnia 11.08.2009 14:23
#64
Komentarze na forach są jednoznaczne - impreza udana, a Arek zbiera gratulacje, zresztą moim zdaniem, bardzo zasłużone - kawał dobrej roboty !!!. Wrażenia z oglądania helików w locie na pewno zostaną na długo, no i przemyślenia co można było zrobić lepiej na przyszły rok jak znalazł :)
Gratulacje dla Artura za pierwszy start w zawodach !!!! Może w przyszłym roku Płock wystawi większą ekipę - w końcu te konkurencje F3C nie wyglądały na bardzo skomplikowane ;)
Dodane przez szybownik dnia 11.08.2009 14:54
#65
Impreza _ rewelacja Arek bravo dla ciebie i całej ekipy RC PŁOCK ! Dzięki za okazane zaufanie , sędziowanie w takim towarzystwie było dla mnie ogromnym wyróżnieniem i nobilitacją ! Pozdrawiam wszystkich uczestników i do miłego na kolejnych wspólnych lotach lub zawodach !
Dodane przez artplo dnia 11.08.2009 23:37
#66
Dzieki za dobre słowo
Cienko wypadlem , no coż , zadnego przygotowanie
Myslalem , ze F3C jest prosto wykonac--pomylilem sie
Dodane przez private9 dnia 12.08.2009 09:07
#67
To nie jest takie łatwe, utrzymać śmigłowiec na stałym pułapie i powoli kreślić figurę , chodzi o statykę, bo dynamiczne już są łatwiejsze, oczywiście pomijając autosa.
Dodane przez meciarz dnia 12.08.2009 21:46
#68
Witam wszystkich Heli-maniaków i modelarzy. SlavikS,Arek nie pierwszy raz występuje na zawodach reprezentując centralną Polskę a dokładniej - Płock. Niestety nie mogłem być uczestnikiem tego przedsięwzięcia, ale serdecznie gratuluję Arkowi za zorganizowaną imprezę i z tego co słyszę serdeczne przyjęcie wszystkich gości:D. Mam nadzieję, że przyszłoroczne zawody odbędą się z większym wyprzedzeniem i będę mógł w nich uczestniczyć jako wspomagający organizacje, a może nawet biorący udział. Wielki szacun dla wszystkich zmagających się z organizacją tej imprezy!!!! Gratulacje i wielkie Brawa.;)
Dodane przez private9 dnia 02.09.2009 07:26
#69
Panowie jest nawet pierwsza wzmianka o zawodach na stronie producenta JR PROPO, raczej to za sprawą reklamy Adama ale jest.
http://www.jrprop...oland.html
Dodane przez arthx dnia 02.09.2009 13:27
#70
heh - powinni napisac in Plock, Poland, a nie tylko samo Poland ...