Tytuł: RC Płock :: Zawody F3C Klub, Freestyle Płock 08-09 sierpnia 2009

Dodane przez private9 dnia 21.06.2009 22:01
#1

Witam, Wszystkim Heli Maniakom chciałbym zaproponować klubowe zawody w klasie: F3C Klub i Freestyle. Termin zawodów proponuję 08-09 sierpnia 2009, 08 - sobota przyjazd, treningi, pokazy płockiej grupy modelarskiej samolociarzy, i grill. 09 - niedziela, zawody, F3C Klub i Freestyle. Miejsce zawodów lotnisko Aeroklubu Ziemi Mazowieckiej w Płocku, położone na granicy Płocka, przy drodze wyjazdowej na Ciechanów.
www.rcplock.pl/images/plock-aeroklub.JPG
Panowie, i Panie, jeśli są, proszę o opinię, czy jesteście wogóle zainteresowani, czy mogę rozwijać ten temat, i zacząc przygotowania. BEZ WAS TEJ IMPREZY NIE BĘDZIE.

Czekam na opinie.

Pozdrawiam,
Arkadiusz Flejszer,

Dodane przez artplo dnia 22.06.2009 01:01
#2

Jestem za :)
Pomogę w miarę swoich możliwości

Dodane przez private9 dnia 22.06.2009 21:43
#3

Zgoda Aeroklubu już jest, więc przygotowania rozpoczęte. Mam nadzieję że pomożecie w przygotowaniach, każda osoba jest mile widziana do pomocy, gwarantuję niesamowite pokazy pilotów RC Heli. Przed zawodami wieczorem w sobotę przed grilem nasza grupa samolociarzy mam nadzieję ze zrobi pokaz :D/. http://helihelp.f....pl/plock/ , panowie co do pokazu smaolotów czekam na propozycję, co robimy, napewno baner, wystawka, loty, wieczorem grill.

Płock musi ugościć i pokazać super przygotowanie.

Edytowane przez private9 dnia 22.06.2009 21:49

Dodane przez SlavikS dnia 23.06.2009 07:10
#4

Na mnie możesz liczyć. Rozumiem, że jesteś osobą wiodącą w tym temacie - pisz co potrzeba i będziemy się organizować. Skoro to zawody i grill to nasuwają mi się 2 pytania:
1) Czy będą nagrody i jakie - kto sponsoruje,
2) Na grilla też trzeba trochę towaru - to samo pytanie - skąd kasa?

Dodane przez Andy dnia 23.06.2009 09:18
#5

Jeżeli możemy w czymś pomóc w organizacji (ja i moja żona), to możecie na nas liczyć. Na razie nie ma innych przeciwskazań terminowych.

Dodane przez private9 dnia 23.06.2009 10:21
#6

Witam, Panowie będą i sponsorzy. Ujawnię wszystko w odpowiednim terminie.

Chętni proszę się zapisywać do startów http://plock.heli...

Edytowane przez private9 dnia 23.06.2009 10:21

Dodane przez pasik dnia 23.06.2009 10:52
#7

wstepnie i ja sobie rezerwuje juz ten termin wiec mozna bedzie i na mnie liczyc

Dodane przez Andy dnia 23.06.2009 12:23
#8

Arek,
chyba dla przyjezdnych uczestników będziesz musiał przewidzieć wybudowanie miasteczka namiotowego.
W terminie z 8 na 9 sierpnia ze zrobionego przeze mnie rozpoznania w znanych mi hotelach w mieście wynika, że właśnie w tym czasie odbywa sie jakaś coroczna impreza miejska i miejsc wolnych już brak. :(
Ja znalazłem w Łącku w Rusałce.:)

No chyba, że to Ty wszystkie miejsca hotelowe w mieście zarezerwowałeś dla uczestników zawodów. :D

Edytowane przez Andy dnia 23.06.2009 12:26

Dodane przez private9 dnia 23.06.2009 13:17
#9

No to rzeczywiście może być problem, bo mamy Audioriver od 07 do 09 sierpnia.

Dodane przez grkaminski dnia 24.06.2009 10:00
#10

W miarę moich skromnych możliwości deklaruję pomoc. To wielka okazja na promocję naszej grupy!

Edytowane przez grkaminski dnia 24.06.2009 10:00

Dodane przez private9 dnia 24.06.2009 14:01
#11

Witam , napewno każde ręce do pomocy się przydzadzą, chociażby do tego żeby przypilnować widzów o ile tacy przyjdą żeby stali w bezpiecznym miejscu. Napewno również nie pogardzę pomocą w kwestii propozycji co do rozmieszczenia, strefy lotów, strefy dla sędziów itp.

Z pierwszych rzeczy jakie będą mi potrzebne, to napewno kołki które miał Wojtek, żeby wytyczyć strefy, dodatkowo namiot. Na spokojnie poinformuję Was o spotkaniu jakie będę planował zrobić, jesli będą nadal chętni do pomocy, to wtedy rozdzielimy prace.

Dziękuję za zainteresowanie tematem,

Dodane przez adi593 dnia 24.06.2009 15:16
#12

Jeśli tylko przyda Ci się pomoc młodych osób to ja bardzo chętnie mogę pomóc.

Edytowane przez adi593 dnia 25.06.2009 09:20

Dodane przez SlavikS dnia 25.06.2009 13:11
#13

Jeżeli chodzi o hotele i miejsca noclegowe w okolicy to polecam Dworek w Starej Białej - nowiutki fajnie wyglądający obiekt. Mijam go codziennie jak wracam z pracy do domu :) Do lotniska niedaleko.
http://www.dworek...

Co do organizacji to myślę, że należy traktować to znowu jako wyzwanie dla całej grupy i każdy kto może powinien się zaangażować. Arek robi spotkanie i przegadamy co i jak powinno wyglądać.

Dodane przez Andy dnia 25.06.2009 15:03
#14

Sławek,
zabezpieczcie słupki ogrodzeniowe Wojtka, bo potem ich się nie znajdzie, jak już będą potrzebne.

Dzięki również za wskazanie miejscówki do zalogowania na czas pobytu.

Edytowane przez Andy dnia 25.06.2009 15:06

Dodane przez private9 dnia 25.06.2009 16:48
#15

Witam, Panowie kiedy macie czas (osoby chcące pomóc w organizacji) i spotkać się ze mną i ustalić plan działania. A więc, byłem na rozmowie u Sławka z AZM, i :

1. Aeroklub udostępnia miejsce, wzdłuż rowu, zaczynało by się od miejsca gdzie było ognisko i ciągnęło w stronę fabryki, trzeba brać taki temat pod uwagę że wiatr może wiać w poprzek więc może nam to wszystko zmienić. Od początku byłaby strefa dla widzów, dalej parking - boksy zawodników, namiot prowadzącego z nagłośnieniem.

2. Strefe lotów wyznaczyły by metalowe słupki które pożyczy AZM ( te słupki co odgradzały samoloty na pokazie) Taśmę już mam.

3. Namiot dla DJ,a, i prowadzącego załatwi Słaviks, DJ,a i nagłośnienie już załatwiłem, laptopa wezmę swojego, potrzebna jest osoba do szybkiego wklepywania wyników do kompa.

4. Karty startowe, program dla każdego zawodnika przygotuję.

4. Parasol i krzesełka dla powiedzmy VIPÓW, będą wypożyczone z Pubu JURA,

5. Na bieżąco będę rozmawiał z SITĄ, aby przywieźli Kibelek przenośny, (szukam również na to sponsora) ale zabezpieczenie w postaci WC musi być.

6. Potrzebne będą 3 rozkładane krzesełka najlepiej takie same, coś jak mam ja czy Artur-Pasik (krzesłka dla sędziów.

7. Przy wejściu do strefy lotów musi być rękaw, więc osoba która go posiada, (chyba Wojtek) niech pamięta żeby go udostępnić.

8. Sławek - INDIA będzie rozmawiał z szefem ogródka odnosnie kwestii gastronomicznej, czyli grill i obiad na niedzielę dla zawodników. (Muszę to przedstawić szybko sponsorowi i określić koszt, ale to na bieżąco)

9. Narazie kwestia nagród jest otwarta i cały czas się rozwija, chcę aby każdy z zawodników otrzymał nagrodę.

10. Podczas rejestracji zawodników będzie potrzebna osoba do pomocy, rejestrujemy zawodnika, pobieramy opłatę startową , wydajemy komplet dokumentów, Harmonogram, Karte startową, Bilet wstępu na grila, i czapeczkę, smycz (co do czapeczek to będę miał info od jednego sponsora Energa)

Panowie to narazie tyle , wiem że to trochę nie posegregowana, ale jak na 4 dni to chyba i tak dużo.

AHA, WAŻNE,

Chciałbym część strefy lotów w miejscu gdzie będą widzowie odgrodzić to wysoką siatką np, rybacką, na wysokich rurach, ale z drugiej strony helik spalinowy nawet się na tym nie zatrzyma.

Pozdrawiam,
Arek,

Edytowane przez private9 dnia 25.06.2009 18:33

Dodane przez SlavikS dnia 26.06.2009 00:04
#16

Arek, jestem pod wrażeniem :o
Urlop masz, czy co? Zaproponuj termin spotkania to się dostosujemy.

Dodane przez Andy dnia 26.06.2009 07:54
#17

Arek,

potrzebna jest osoba do szybkiego wklepywania wyników do kompa.


bez problemu mogę zająć się tą czynnością.B)

A z żonę będę przekonywał do:
będzie potrzebna osoba do pomocy, rejestrujemy zawodnika, pobieramy opłatę startową , wydajemy komplet dokumentów, Harmonogram, Karte startową, Bilet wstępu na grila, i czapeczkę, smycz


Jest aprobarta żony na SEKRETARIAT ZAWODÓW i wykonanie w powyższym zakresie obowiązków podczas zawodów.:)


Pozdrawiam.

Edytowane przez Andy dnia 26.06.2009 15:41

Dodane przez stawoj dnia 26.06.2009 14:27
#18

Witam
Skoro większość hoteli jest pozajmowana na ten termin to znalazłem coś takiego..

http://www.pkt.pl...zAodO1W4zQ

Np. w akademiku mają jedno piętro hotelowe i nocleg kosztuje 40 zł od osoby. Pokoje są dwu osobowe, trzeba tylko sprawdzić termin.

Edytowane przez stawoj dnia 26.06.2009 14:29

Dodane przez robloz dnia 26.06.2009 17:05
#19

Ja w tym terminie mam 1 zmianę, ale na jeden dzień się zamienię. Więc jeżeli się mogę przydać to chętnie.

Dodane przez Thomas dnia 26.06.2009 21:13
#20

Jeśli się przydam to pomogę chętnie. Zajęcia się skończyły to będę każdy weekend miał wolny.

Dodane przez private9 dnia 29.06.2009 08:24
#21

Panowie, zmianie uległ harmonogram, dostosowaliśmy się do zawodników. Teraz wygląda to tak:

sobota - Ikolejka F3C, Ikolejka Freestyle
niedziela - Ikolejka F3C, Ikolejka Freestyle

http://helihelp.f.../index.php

Dodane przez Andy dnia 29.06.2009 08:37
#22

Arek,
czytałem posty na Waldorfie i jestem przekonany, że to bardzo słuszne posunięcie - zawsze można trafić w któryś dzień z pogodą.:)

Dodane przez private9 dnia 03.07.2009 16:40
#23

Witam, Panowie znowu zmiana, mam nadzieję że na lepsze i to przyciągnie zawodników.

W sobotę dojdą wesołe i ciekawe zawody zręcznościowe,

Dodane przez private9 dnia 07.07.2009 09:14
#24

Panowie chciałbym się spotkać z osobami które będą miały czas i ochotę pomóc w przygotowaniach do zawodów. Termin spotkania proponuję 10-07-2009, godz: 18:00, miejsce AZM,

Dodane przez private9 dnia 29.07.2009 07:13
#25

Panowie uważam że powinniśmy się spotkać i ustalić ostatecznie sprawy związane z zawodami. Kiedy odpowiada zainteresowanym termin?

Dodane przez private9 dnia 30.07.2009 08:42
#26

Panowie, będę potrzebował przedłużacze do agregatu żeby trochę prądu pociągnąc, ma ktoś coś długiego :D , no i jeszcze stoper do mierzenia czasów.

Dodane przez Andy dnia 30.07.2009 08:51
#27

Arek, czy to ma być przedłużacz 230V - taki standardowy?
Jeżeli tak, to ja mam taki ze 30-35 metrów.

Dodane przez stawoj dnia 30.07.2009 10:16
#28

W poniedziałek pojade do Pana Krzywinskiego po stopery. Dam znać Arku

Dodane przez private9 dnia 30.07.2009 10:59
#29

Tak Andrzej, zwykłe przedłużacze.

Dodane przez Andy dnia 30.07.2009 11:18
#30

OK.
Zabiorę przedłużacz na wycieczkę - a niech się przejedzie, co tak w domu sam będzie leżał.;)

Dodane przez AQUARIUS dnia 30.07.2009 12:47
#31

A masz Arek medale? Ja mam pół reklamówki medali z jakiejs peklimarowej imprezy. Można by na laserze wypalić taką wklejkę i powklejać do nich - wyglądałoby to profesjonalnie.

Dodane przez AQUARIUS dnia 30.07.2009 13:14
#32

Właśnie przeczytałem o pucharach - czyli medale niepotrzebne.

Dodane przez arthx dnia 30.07.2009 13:30
#33

moze byc i puchar i medal - bedzie jeszcze fajniej :)

Dodane przez Thomas dnia 30.07.2009 22:31
#34

Jak coś to mam ok 80 metrów przedłużacza, 2 szt na bębnie.

Dodane przez private9 dnia 31.07.2009 10:01
#35

AQUARIUS napisał/a:
Właśnie przeczytałem o pucharach - czyli medale niepotrzebne.


Witam, Marcin,

Jeśli są nie potrzebne, i masz czas żeby wklejki do medali zrobić to poproszę 9 szt,

Dodane przez private9 dnia 01.08.2009 18:15
#36

Witam, Panowie.

Proszę o informację na kogo pomoc mogę liczyć na zawodach. Rozumiem że sędziowie do konkurencji zręcznościowej będą tak jak ustaliliśmy. Dzisiaj przetestowałem agregat, działa więc jest dobrze. Kolacja i obiad dla zawodników zamówione. Ktoś ma jakieś propozycje, uwagi?

Prosze o informacje.

Dodane przez grkaminski dnia 01.08.2009 20:30
#37

Witam,
Ze względu na pracę nie mogłem być na spotkaniu organizacyjnym, ale deklaruję obecność i pomoc w dowolnej formie wyznaczonej przez Kierownictwo zawodów :D. Jeśli się przyda, to mam przedłużacz od kosiarki bodajże 30 metrów.

Dodane przez lopez 16 dnia 01.08.2009 21:06
#38

jestem jeszcze na wczasach ale na zawodach w sob i niedz będe na 100%

Dodane przez Andy dnia 01.08.2009 23:23
#39

Arek,
na mnie, na sekretariat zawodów i na przedłużacz oczywiście możesz liczyć na 100%:)

Edytowane przez Andy dnia 01.08.2009 23:24

Dodane przez robloz dnia 02.08.2009 11:57
#40

Ja mam pierwsze zmiany ,ale na jeden dzień mam zaklepane wolne. Jeżeli się przydam to daj znać na który dzień mam być.

Dodane przez private9 dnia 02.08.2009 12:35
#41

robloz napisał/a:
Ja mam pierwsze zmiany ,ale na jeden dzień mam zaklepane wolne. Jeżeli się przydam to daj znać na który dzień mam być.


Witam, jeśli miałbym wybierać pomiędzy sobotą a niedzielą to wybrałbym niedziele. Moim zdaniem będzie ciekawiej no i zakończenie i wręczenie pucharów, dyplomów itp.

Dodane przez private9 dnia 02.08.2009 13:24
#42

Panowie, rozumiem że baner WWW.RCPLOCK.PL wieszamy na zawodach , no i koszulki chyba obowiązkowo co?

Dodane przez AQUARIUS dnia 02.08.2009 15:20
#43

Ja mam cieciówkę 8.08. więc będę od 8:00. Arek musisz mi podać jakiegoś ftpa, bo mi ten dyplom w pdf-ie od Ciebie wraca na maila jak go wysyłam.

Dodane przez stawoj dnia 02.08.2009 21:17
#44

Ja będę w sobotę i w niedziele, baner już przyszykowany, przychodzimy w koszulkach rzecz jasna.

Dodane przez pasik dnia 02.08.2009 22:17
#45

ja tez oba dni zaklepane wiec na 99% jestem

Dodane przez SlavikS dnia 02.08.2009 22:45
#46

Będę - sobota i niedziela.
Szykujemy coś w piątek, koszenie rozstawianie palików, malowanie, czy wszystko robimy w sobotę? O której zbiórka?

Dodane przez private9 dnia 02.08.2009 23:01
#47

Panowie możemy zrobić małe spotkano w piątek i dogadać poszczególne tematy, ogólnie proponuję rozstawianie palików i namiotów, na sobotę,

ZBIORKA 08-08-2009 godz: 08:00,

Dodane przez stawoj dnia 02.08.2009 23:05
#48

ja bym paliki z taśmą rozstawił już w piątek

jak z nagłosnieniem - masz ?

Edytowane przez stawoj dnia 02.08.2009 23:07

Dodane przez private9 dnia 02.08.2009 23:31
#49

Nie chcę żeby je ukradli, można rozstawić w Piątek. nagłosnienie mam prywatne, nasz człowiek od wszystkiego olał temat, zressztą to nie nowość dla mnie :d , nagłośnienie przywiezie DJ który gra na imprezach.

Dodane przez Andy dnia 03.08.2009 18:00
#50

Arek,
czy jak dobijemy na otwarcie lotniska w sobotę na 10-tą to wystarczy, czy wolałbyś wcześniej?

Dodane przez private9 dnia 03.08.2009 20:34
#51

Witam, Andrzejku, spokojnie na 10:00 wystarczająco.

Dodane przez Andy dnia 03.08.2009 20:43
#52

OK.
:)

Dodane przez Thomas dnia 05.08.2009 07:24
#53

Ja mogę byc w sobote i w niedziele. A w piatek o której te spotkanie?

Dodane przez private9 dnia 05.08.2009 08:16
#54

Witam, pewnie po południu, lub wieczorem. Dokładnie jeszcze nie wiem. :) W piątek będziemy grodzić teren,

Dodane przez Andy dnia 05.08.2009 17:11
#55

Biało-czerwone, 4 x 100 m zabezpieczone i czeka już w samochodzie.:)

Dodane przez private9 dnia 05.08.2009 23:31
#56

Andrzejku, pewnie się przydadzą, ja mam 5X100m,

Dodane przez AQUARIUS dnia 06.08.2009 14:10
#57

I ja mam jakąś reklamówkę z tasmami po pikniku. Arek dyplomy druknąłeś, jak wyszło?

Dodane przez private9 dnia 06.08.2009 15:08
#58

Papier na dyplom dałem 280gr, biały, drukowałem na kolorowej laserówce, mi się podoba, mam nadzieję ze Wam też się spodoba.

Dodane przez stawoj dnia 07.08.2009 10:17
#59

to na którą dziś przychodzimy ?

Dodane przez private9 dnia 07.08.2009 12:17
#60

Ja będę 17:30.

Dodane przez stawoj dnia 10.08.2009 12:27
#61

http://heli.waldo...;start=165

Dodane przez private9 dnia 10.08.2009 13:21
#62

Witam, Chciałbym Podziękować Wszystkim osobom z Płockiej Grupy modelarskiej za wsparcie, pomoc i czuwanie nad tym żeby impreza odbyła się na dobrym poziomie. Mam nadzieję że to co zaplanowaliśmy udało się zrobić, teraz jesteśmy już bardziej bogatsi o nowe doświadczenia. Mam nadzieję ze zawody w Plocku na stałe wpiszą się do kalendarza imprez.

Bardzo Wszystkim jeszcze raz dziękuję,

Dodane przez private9 dnia 10.08.2009 23:12
#63

Dziękuję Gospodarzowi, przedstawicielowi AZM Sławkowi Adamkowskiemu, sędzią Marcinowi Bassarze z Compass Model Model-Sport Schmeissner, Waldemarowi Koprowi z sekcji kolorowych motolotni i Pawłowi Dąbrowskiemu szybownikowi z AZM.

Panowie jak na pierwszy Wasz raz, to spisaliście się na 200% jak zawodowcy, Gratuluję. Duże Brawa dla Panów.

Edytowane przez private9 dnia 10.08.2009 23:12

Dodane przez SlavikS dnia 11.08.2009 14:23
#64

Komentarze na forach są jednoznaczne - impreza udana, a Arek zbiera gratulacje, zresztą moim zdaniem, bardzo zasłużone - kawał dobrej roboty !!!. Wrażenia z oglądania helików w locie na pewno zostaną na długo, no i przemyślenia co można było zrobić lepiej na przyszły rok jak znalazł :)
Gratulacje dla Artura za pierwszy start w zawodach !!!! Może w przyszłym roku Płock wystawi większą ekipę - w końcu te konkurencje F3C nie wyglądały na bardzo skomplikowane ;)

Dodane przez szybownik dnia 11.08.2009 14:54
#65

Impreza _ rewelacja Arek bravo dla ciebie i całej ekipy RC PŁOCK ! Dzięki za okazane zaufanie , sędziowanie w takim towarzystwie było dla mnie ogromnym wyróżnieniem i nobilitacją ! Pozdrawiam wszystkich uczestników i do miłego na kolejnych wspólnych lotach lub zawodach !

Dodane przez artplo dnia 11.08.2009 23:37
#66

Dzieki za dobre słowo
Cienko wypadlem , no coż , zadnego przygotowanie
Myslalem , ze F3C jest prosto wykonac--pomylilem sie

Dodane przez private9 dnia 12.08.2009 09:07
#67

To nie jest takie łatwe, utrzymać śmigłowiec na stałym pułapie i powoli kreślić figurę , chodzi o statykę, bo dynamiczne już są łatwiejsze, oczywiście pomijając autosa.

Dodane przez meciarz dnia 12.08.2009 21:46
#68

Witam wszystkich Heli-maniaków i modelarzy. SlavikS,Arek nie pierwszy raz występuje na zawodach reprezentując centralną Polskę a dokładniej - Płock. Niestety nie mogłem być uczestnikiem tego przedsięwzięcia, ale serdecznie gratuluję Arkowi za zorganizowaną imprezę i z tego co słyszę serdeczne przyjęcie wszystkich gości:D. Mam nadzieję, że przyszłoroczne zawody odbędą się z większym wyprzedzeniem i będę mógł w nich uczestniczyć jako wspomagający organizacje, a może nawet biorący udział. Wielki szacun dla wszystkich zmagających się z organizacją tej imprezy!!!! Gratulacje i wielkie Brawa.;)

Dodane przez private9 dnia 02.09.2009 07:26
#69

Panowie jest nawet pierwsza wzmianka o zawodach na stronie producenta JR PROPO, raczej to za sprawą reklamy Adama ale jest.

http://www.jrprop...oland.html

Dodane przez arthx dnia 02.09.2009 13:27
#70

heh - powinni napisac in Plock, Poland, a nie tylko samo Poland ...