Musisz zalogowaæ siê, aby móc dodaæ wiadomo¶æ.
23.09.2014 10:50
Do Piotra K:
mam trochê kawa³ków EPP jak masz chwilê wieczorkiem to podjed¼ do mnie.
23.09.2014 10:49
Docierali¶my w niedzielê ASP 25 - pierwszy zbiornik na rycynie i raczej mu to nie zaszkodzi³o a wrêcz przeciwnie.
23.09.2014 07:52
A ja uwa¿am (i nie tylko ja), ¿e warto przepaliæ jeden zbiornik paliwa z rycyn± bez nitra. Potem ju¿ takie paliwo na jakim silnik bêdzie chodzi³. Ale to raczej pogl±d z dawnych czasów.
23.09.2014 07:52
Teraz silniki s± lepiej spasowane i mo¿na sobie to darowaæ. Aby nie przegrzaæ na pocz±tku!
23.09.2014 07:17
@Arkozi - Instrukcja od silnika powinna rozwiaæ w±tpliwo¶ci. Generalnie dociera siê na takim paliwie na jakim siê pó¼niej lata. Od rycyny z daleka !!!! - nie spala siê i zostaje syf w silniku.
22.09.2014 22:45
22.09.2014 22:44
Ja jakim¶ wielkim znawc± nie jestem, ale z tego co wiem to do docierania potrzebujesz paliwo nie na oleju syntetycznym tylko na rycynie 20% bez nitro/ Jak siê mylê niech mnie kto¶ poprawi.
22.09.2014 20:02
22.09.2014 10:46
Nie w mm potrzebuje kawa³ek pod mocowanie silnika do Falcona
22.09.2014 08:24
Te wymiary to w centymetrach? Bo je¶li tak to kawa³ p³yty...
21.09.2014 19:40
Panowie potrzebujê kawa³em p³yty EPP o wymiarach 70x60x10
21.09.2014 19:22
Do czasu pasa 1000m, wady przewa¿a³y zalety.
Optymalna by³a tañsza w eksploatacji holówka i na to mnia³y pój¶æ pieni±dze za Wilgê.
Teraz nie ma kasy i nie ma holówki.. Z lotniskiem bêdzie podobn
21.09.2014 14:47
No ale dlaczego teraz, a nie np. 10 lat temu?
21.09.2014 13:52
Bo nie ma kasy na utrzymanie holówek? Ale nawet wyci±garka musi byæ certyfikowana do szkolenia...
Czy ta jest? Za 10 k euro, nie wiem.
21.09.2014 12:21
Dlaczego dopiero teraz?
21.09.2014 10:43
20.09.2014 23:50
Jutro od rana bêdê probowal oblataæ spalinowe kombaty. Wczesniej docieranie.
20.09.2014 18:28
20.09.2014 09:33
19.09.2014 21:19
Na lotnisku rozgrywano jedno z zadañ mistrzostw: katastrofa samolotu ze skoczkami na pok³adzie. Autorem tego zadania jest LPR.
|