Wyciąłem pierścień pod mocowanie silnika, będzie on oczywiście przecięty w miejscach krzyżaka silnika. Chyba że macie na to inny pomysł?
Zastanawiam się jeszcze czy robić wykłon silnika? Nie chciałbym za bardzo szlifować kadłuba(pianki)żeby nie osłabić ścianki. Chyba że podłożyć jakiś dystans pomiędzy kadłubem a wręgą silnika i wypełnić pieniącym klejem?
Edytowane przez Piotr K dnia 22.01.2022 12:46
Piotr Kubiak
Piotr fajny samolot silnik drukowałem czy był w zestawie
Mnie ostatnio jakoś nie przekonują elektryki nawet sztukasa przerabiam na benzynę
Edytowane przez krzysiek11 dnia 22.01.2022 22:59
Dromader dostał też silnik, miałem poczekać z tym do końca budowy ale nie mogłem się powstrzymać
DUALSKY SILNIK 2316C V2 - 980kv-300W
Regiel DULASKY 45A
Edytowane przez Piotr K dnia 30.01.2022 14:09
Piotr Kubiak
No i piknie
Podwozie całe? Sławek
------------------------
DX6i - 2.4GHz
EXTRA 330S, Moth Minor 1:8, P-51D (Micro), Moth Minor 1:5, Klemm KL-35D
Combat ESA: MIG-3, KI-61, Fokker DVII, Ki-94, P-51
Na warsztacie: Moth Minor 1:4
Zawieszenie całe, samolot w locie zachowuje się bardzo dobrze, choć mam wrażenie że po zdjęciu gazu szybko wytraca prędkość i przepada jak cegła.
Zobaczymy jeszcze co będzie przy mniejszym wietrze.
Edytowane przez Piotr K dnia 07.03.2022 15:51
Piotr Kubiak