Nikt nie jest mistrzem i wszelkie uwagi zawsze mile widziane.
W oryginalnej wersji od góry by³a tylko jedna listwa 10x4mm. I w³a¶nie "pu¶ci³o" w tych miejscach co zaznaczy³e¶, zw³aszcza, ¿e listwa nie by³a ci±g³a tylko za³amana pod k±tem.
Chc±c to poprawiæ da³em ze sklejki 4 tê poziom± czê¶æ od wrêgi silnikowej do koñca kabiny i wype³nienie miêdzy wrêgami (to ta czê¶æ a¿urowa,bo tutaj w oryginale nic nie by³o), oraz listewki wzmacniaj±ce ³±czenia wrêga/ bok kad³uba.
Bêd± jeszcze wzmocnienia w czê¶ci styku kad³uba ze skrzyd³em.
Ca³y szkopu³ tkwi w tym, ¿e kad³ub jest w dwóch miejscach za³amany pod k±tem i nie ma ci±g³o¶ci pod³u¿nic.
My¶lê, ¿e powinno byæ ok, ale to pokarz± loty, byæ mo¿e ju¿ nie moje.
Robert
Taranis-2.4Ghz
combat- Me 110 . P 40. "zero"
Makiety -Fly Baby.
Budowa- Zlin Z 37 Cmelak.
Tak na powa¿nie to jeszcze na 100% nie wiem jakie bêd± dalsze losy Turbulenta.
Mam wiêkszy silnik i korci mnie, aby go za³o¿yæ i polecieæ (byæ mo¿e tak bêdzie), ale bêdzie on sporo wystawa³ za os³onê wraz z t³umikiem, co raczej w/g mnie go dyskwalifikuje z zawodów. Robert
Taranis-2.4Ghz
combat- Me 110 . P 40. "zero"
Makiety -Fly Baby.
Budowa- Zlin Z 37 Cmelak.