Gdyby nie zwiêkszona waga w przepisach by³by problem, ale wiedz±c o zmianach nie "wczuwa³em" siê w czasie budowy.
Zawsze mo¿na by wysadziæ pilota - 270g i zrobiæ l¿ejsz± maskê - 260g.
Ciê¿kie jest te¿ podwozie - 650g, ale tu musi tak zostaæ.
Robert
Taranis-2.4Ghz
combat- Me 110 . P 40. "zero"
Makiety -Fly Baby.
Budowa- Zlin Z 37 Cmelak.
Na model w tej skali to nie jest ¼le
Tak na marginesie to, puki co, przepisy siê nie zmieni³y
S³awek
------------------------
DX6i - 2.4GHz
EXTRA 330S, Moth Minor 1:8, P-51D (Micro), Moth Minor 1:5, Klemm KL-35D
Combat ESA: MIG-3, KI-61, Fokker DVII, Ki-94, P-51
Na warsztacie: Moth Minor 1:4
Wyposa¿enie zamontowane i ca³o¶æ posz³a na wagê, która pokaza³a
Mo¿e doj¶æ jeszcze kilka gram po sprawdzeniu ¶rodka ciê¿ko¶ci.
Pozosta³o wyregulowaæ co siê da i oblot.
Edytowane przez robloz dnia 02.05.2016 11:11
Robert
Taranis-2.4Ghz
combat- Me 110 . P 40. "zero"
Makiety -Fly Baby.
Budowa- Zlin Z 37 Cmelak.
No przyziemienie niezbyt przyjemne. Albo za lekki na nos albo sk³on silnika za ma³y.
Grunt, ¿e chce lataæ
S³awek
------------------------
DX6i - 2.4GHz
EXTRA 330S, Moth Minor 1:8, P-51D (Micro), Moth Minor 1:5, Klemm KL-35D
Combat ESA: MIG-3, KI-61, Fokker DVII, Ki-94, P-51
Na warsztacie: Moth Minor 1:4
Dowa¿ony i z poprawionymi wychyleniami st. poziomego polecia³ "jak po sznurku".
Ale ¿eby nie by³o tak piêknie to tradycyjnie po oderwaniu siê od ziemi jedno z kó³ek zasta³o na trawce. L±dowanie bez uszczerbku dla modelu.
Edytowane przez robloz dnia 11.05.2016 11:53
Robert
Taranis-2.4Ghz
combat- Me 110 . P 40. "zero"
Makiety -Fly Baby.
Budowa- Zlin Z 37 Cmelak.
No
To jeszcze program poæwiczyæ. Ja spróbujê dzi¶ po po³udniu - chyba ostatni dzwonek
S³awek
------------------------
DX6i - 2.4GHz
EXTRA 330S, Moth Minor 1:8, P-51D (Micro), Moth Minor 1:5, Klemm KL-35D
Combat ESA: MIG-3, KI-61, Fokker DVII, Ki-94, P-51
Na warsztacie: Moth Minor 1:4